Listing 1 - 10 of 32 << page
of 4
>>
Sort by

Digital
Sustaining competitive advantage through product innovation: how to achieve product leadership in service companies
Authors: ---
ISBN: 9789078858478 Year: 2009 Publisher: Gent Vlerick Management School

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Strategic brand management and development : creating and marketing successful brands
Author:
Year: 2021 Publisher: New York, N.Y. Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- merken --- merkimago --- marketing --- productbeleid

Marketing : real people, real choices
Authors: --- ---
ISBN: 013157910X Year: 2008 Publisher: Upper Saddle River, N.J. Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Produkttransfer op industriële markten
Author:
Year: 1985 Publisher: Deventer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Exposed : the toxic chemistry of everyday products and what's at stake for American power
Author:
ISBN: 9781603580588 Year: 2007 Publisher: White River Junction (Vermont) Chelsea Green Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Sustainable product-service systems: between strategic design and transition studies
Author:
ISBN: 9783319037943 9783319037950 Year: 2014 Publisher: Cham Springer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Sustainable product-service systems : between stategic design and transition studies
Author:
ISBN: 9783319037943 9783319037950 Year: 2014 Publisher: Cham Springer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Industriële marketing: themadossiers
Author:
Year: 1983 Publisher: Deventer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing : een reallife-perspectief
Authors: --- ---
ISBN: 9789043023580 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketing, een reallife-perspectief is een praktische en menselijke inleiding in de marketing. In elk hoofdstuk staat een praktijkcase centraal, waarin een dilemma van een marketingmanager bij een toonaangevend bedrijf wordt gepresenteerd. Deze cases dienen als leidraad om de theorie te presenteren. Verder komen marketingprofessionals en -wetenschappers aan het woord die hun visie op het dilemma toelichten. Aan het eind van elk hoofdstuk wordt de 'reallife' uitkomst van de case gepresenteerd.Door deze aanpak geeft het boek geen hapklare antwoorden, maar leert het de student marketing(problematiek) vanuit meerdere invalshoeken te benaderen en kritisch te beschouwen. Het boek is gericht op zelfwerkzaamheid: studenten worden geprikkeld ermee aan de slag te gaan. Het boek verschaft zo niet alleen een goede basis van de marketingtheorie, maar het brengt studenten ook in een marketing 'frame of mind'. Tenslotte is er aandacht voor de wederzijdse beïnvloeding tussen marketing en andere bedrijfsprocessen en bevat het boek een stappenplan voor het maken van een marketingplan en een marketingcommunicatieplan.Deze zevende editie is verder gelokaliseerd met meer actuele Nederlandse en Vlaamse voorbeelden. bron : http://www.pearsoneducation.nl


Book
Marketingbeleid : Theorie en praktijk
Authors: --- ---
ISBN: 9045511061 Year: 2004 Publisher: Antwerpen : De Boeck,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 32 << page
of 4
>>
Sort by